Fin helg

Hej på er! Ni kanske ser mig som en förrädare nu. Fan. Den där bruden, som aldrig bloggar ordentligt, utan bara ibland. Jag är en sådan person som inte kan göra saker lite halvdant. Utan gör jag något, är det all in. Därför jag har slutat blogga kanske. Gör jag det inte på de sättet jag vill, att jag uppdaterar ofta vill säga, så känns det lite fel. Kanske finner jag motivationen igen. Snaaaaaaaaaaaaart-

Men tänkte faktiskt skriva lite nu. Dels för att jag är lugn i själen för att det är HÖSTLOV. Så otroligt skönt! Kanske kan berätta lite om min helg? AAA- visst. I fredags firade jag, Emma & Sofia, Lydia. Käkade god mat, idol, mys & snack. Så underbara människor, kan jag tala om! Igår blev det att umgås med pojkvännen min, rätt underbar är väl han då också! ÄSCH jag kan säga att jag umgåtts med fina människor hela helgen! Var ju och tränade lucia idag med. Älskar det!

Nu känns det bara som jag babblar på av saker som ni egentligen skiter i? Men det är ju rätt logiskt att min blogg ska handla om just, just de, mig!

Har la inga bilder heller. Nej. haha

men PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0