Foto inför Lucia

Hej på er där ute(inne)! Är hemkommen ifrån en hektisk men kort dag. Med kort så menar jag inte bara att dagen inte var så lång utan att jag även fick bli fotograferad. HÖÖÖ fick jag till det där eller? Skämt. Hur som helst så gick det faktiskt bra. För alla tjejor såklart! Bra fotograf där man fick se alla kort och så vidare. Jag såg ungefär ut såhär:




& detta jävla hår tog cirkus 1 h & 45 min att locka. Never again. Inser ju att jag lär locka håret ett flertal gånger till då vi kommer ha uppträdanade. Men det är det värt. Kommer bli så kul! MEN dagens bästa. Musikprov. Trumprovet som jag fruktat så länge. Vet ni vad? Jag lyckades att prestera ett VG.. okej VG- men ändå!!! Happygirl! Ännu en gång ett tecken på att inte stressa upp sig för saker. Men inför provet var jag faktiskt lugn, inte nervös överhuvudtaget. Ett litet steg för människan, ett stort steg för mig. Så säger man inte va? Skitsamma. Nu ska jag plugga, försöka att inte vräka i mig typ 10 piggelin & tagga inför träning.


Kram




Kommentarer
Postat av: Millan

Asså, det ser ut som att du är plastikopererad, inte snyggt! :S

2010-10-07 @ 15:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0