Här var jag visst igen!

Hej på er. Det var länge sen sist, om man nu får säga så. Allt tar tid, all min kraft, ork, själ går åt till annat just nu. Än själva bloggen då så att säga. Verkligen skit synd att jag får släppa det här med bloggen, men ibland måste man prioritera för att få vardagen att gå ihop. Just nu måste jag nog få ta vara på mig själv när jag har en lugn stund.

Ska försöka blogga när jag har lust helt enkelt, höhö. Idag har jag haft en heldag med aktiviteter, gymnasiemässa, luciaövning & snart ska jag iväg till Alfred. Gymnasiemässan i Mjölby ledde ivilket fall till att jag är nästan säker på att jag ska välja Natur. Eller jag ska välja natur, förmodligen på Kungshöga. Kuljul eller? :)




Suddbilder. Men ändå bilder.
Nu blire käk i vilket fall sen mys med pojkvännen. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0