SVAR PÅ FRÅGESTUND

1.Vad är din favoritmat?
Svar: Måste nog säga kyckling, i alla former!



2.Vart köper du dina kläder ?
Svar: Jag har ingen speciell affär sådär men Monki & H&M är favoriter!



3. Hur länge har du varit tillsammans med Alfre?
Svar: Jag har varit tillsammans med Alfred i två år & ungefär 2 månader.



4. Kan inte du börja videoblogga?
Svar: Vet inte om jag vågar videoblogga.. kanske någon gång i framtiden.




5. Kan du ge tips på hur man klär sig snyggt och lite såna modesaker.?
Svar: Egentligen tycker jag att man borde få klä sig precis hur man vill, bara man trivs. Men jag har några tips som jag brukar tänka på, iallafall vad man inte borde ha på sig enligt mig. Inga färgstarka strumpor, t.ex rosa strumpor när man har en röd tröja, kör på neutrala! Kör inte flera färger på samma gång, typ en rosa tisha & en blå tröja & ett grönt halsband. Kan vara snyggt men försök att blanda isåfall max två färger. Ett annat tips är att ett par snygga jeans kan göra allt, satsa på det. Hoppas du fick svar!


6. Hur många läsare har du?
Svar: Minst 40 om dagen, kanske inte är så många men jag bryr mig inte så mycket :)!



7. är du nya kenza?
Svar: Vet inte om jag ska ta den frågan seriöst men svaret är nej iallafall :P



8. Läser du www.juliaellen.blogg.se? Det gör nämligen jag och det verkar som du försöker eftersträva att likna den i sättet du skriver, skriv mer personligt :)
Svar: Det händer att jag läser den bloggen ibland.. Tack för tipset!

9. Hur bra är du på fotboll, skala 1-10?
Svar: Jag är nog bättre en medel, så typ en 6:a



10. Vilken är den bästa TV-serien?
Svar: FÖRHÄXAD, älskar!!
 


11. Håller du ditt rum välstädat?
Svar: Du kan fråga min mamma om det... ärligt talat så är mitt rum ett helvete. Skit överallt & dammigt..



12.Föll du för din pojkväns personlighet eller utseende?
Svar: Utsidan ger ju insidan en chans, hehe. Eftersom Alfred & jag mest pratade via sms först antar jag att jag föll för personligheten!



13. Är du vidskeplig?
Svar: Jag är nog vidskeplig. Går fortfarande inte på A-brunnar.. hatar det!



14. Varför bloggar du?
Svar: Jag antar för att jag tycker det är så himla kul, skönt att skriva av sig ibland & dessutom blir jag glad av det!



15. Favoritgodis?
Svar: Marabou gräddnougat & ferraribilar är aldrig fel!



16. Favoritdjur?
Svar: Är djurrädd tyvärr så har lite svårt för djur men annars hundar!

17. skriv tre saker du verkligen gillar med dig själv, eller som du tycker att du är bra på.
och tvärtom :D
Svar: Jag är nog bra på att sprida glädje, bra på engelska & så är jag förjävla bra på att äta onyttigt! :)
3 saker som jag inte gillar eller är dåliga på är, att vara mig själv bland nya människor, att tro & lita på mig själv, jävligt dålig på att städa!



18. hur går dina tankar inför gymnasiet?
Svar:  Jag ser verkligen fram emot att börja på gymnastiet, samtidigt som det skrämmer mig att börja om på nytt. Jag har ingen som helst aning om vad jag vill bli i framtiden så därför finns det ingen självklar linje för mig. Funderar på natur eller samhäll-språk eller sam-sam. Svåååårt!



19. glass eller choklad?
twilight eller harry potter?
Svar: Jävlar vad svårt, älskar både choklad & glass, & twiligt åh Potter! Men måste nog säga glass & twlight.

Hoppas ni fick svar! Kram






Kommentarer
Postat av: rebecka sjögren

förstår att du är lite förvirrad inför gymnasievalet, det var jag också. var helt säker på att jag skulle gå musik, jag åkte och provsjöng och blev en av cirka tio stycken som kom in på en av sveriges mest eftertraktade musikgymnasie. så det var jätteroligt och så! men valde ändå bort det i sista sekund då det ligger i norrköping och jag inte var vidare sugen på att pendla dit varje dag.



valde då samhäll språk (som jag såg att du funderade lite över) på kungshöga och jag trivs bra där. läser spanska steg 1, franska steg 3 och engelska. och ja, det är lite av ett måste att man ska älska språk för att gå där! sam sam och sam språk går i samma klass så förutom språken läser man samma ämnen i 1an. kan dock tycka att jämför man med trojan så är kungshöga mycket mycket friare! och slappare också. man måste inte sitta i klassrummet hela tiden och lärarna går inte runt och tittar till en hela tiden.



natur är inget jag rekommenderar om du verkligen inte älskar svår matte och kemi. känner ett par stycken som började i naturklassen och som haft typ mvg i allt och är jätteduktiga i skolan, men som helt enkelt inte pallade allt vad det innebar. det verkar verkligen jättesvårt! men gillar du matte och så så kanske det passar dig :)



hoppas du blir nöjd med ditt val! annars kan du ju alltid byta senare i värsta fall :) kommer till er skola på torsdag nästa vecka under förmiddagen och delar ut någon slags information av något slag, vi kanske ses då! kram.

2010-10-07 @ 22:13:12
Postat av: alma

Tack så mycket för lite tips. Tror & hoppas verkligen att jag kommer trivas med det jag nu väljer i vilket fall. Grejen är den att jag älskar språk men om jag fick välja så tar jag nog No-ämnena före. Älskar NO men däremot tycker jag inte om matte så värst mycket. Så har ett litet dilemma. Får rådfråga lite på håll. Syns på torsdag. Kram

2010-10-08 @ 15:09:01
URL: http://aalmaaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0