Först ba, NAEJ, sen ba: JA

BAjs baJS att det är så mörkt ute på kvällarna nu. Jag vilja gå ut och bara gå. Nu får jag sitta här inne och dunkar musik istället för mina mardrömmar om mörkret är för starka. Annars då? Min mage är proppfull samt är jag spyfärdig. Eaten too fucking much. Hur gött? Soft. Min mormor tycker att jag ska köpa en päls. Fuskpälsjacka för att jag jämt fryser. I'm not cold right now (sitter med dubbla byxor & två långärmade tröjor) Kanske var en idé fina mormor. Tänker på det.

MEN

Kan man tänka sig att fina Emma vill gå ut och gå nu, just nu när jag sitter här och skriver. Fan vad fejnt. Går alltså ut och rör på mig strax sedan blir det en fucking movie. Skiter i att plugga? AA ha!


GILLAR LÄGET ALLTSÅ


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sicken promenad du cousinmaaaaaaaaan!!

2010-09-05 @ 21:27:41
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0