FÖRSTA GÅNGEN I RADIO

Hej på er allesammans! Hur mår ni? Själv mår jag helt okej idag. Imorse värkte halsen en aning men det har blivit bättre under dagen, vilket känns skönt då det är match imorgon klockan 11. Som jag skrev under gårdagen så har det pratats om att vi ska vara med i radio P4 och idag är det officiellt om man säger så. Jag ska under måndagen 11.00 - 12.00 få chansen att fråga Anders Borg lite frågor. Vilket känns roligt! Maria, ska under tisdagen ställa frågor till Lars Ohly.

Nu är det ju som sagt helg, vilket känns otroligt skönt. Alfred kommer snart till mig, sedan åker vi till Väderstad så får vi väl se om det händer något roligt eller så blir det bara mys. Hoppas ni får en fin helg.


En bild av Anders Borg vår finansminister.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0