Hate to fucking shower!

Är jag den enda individen i världen som fullkomligt hatar att duscha? Tycker det är slöseri med tid & dylikt..
Jag måste verkligen pusha mig själv till att ställa mig i den där jävla duschen & köra?! Främst är det håret eftersom det tar TWO FUCKING HOURS MAN!! att få det torrt.

Idag var första gången på cirkus en vecka jag duschade håret. Opps.. Just telling you: I LOVE TORRSHAMPO.
Det var verkligen jöbbigt så nu tycker jag att jag förtjänar en god natts sömn. Håller ni inte med? Nej. Nej, ni kanske tycker att jag är en jävla tönt som snackar sin gojja om I-landsproblem & bara vill att jag aldrig publicerat det här inlägget???!!!!

MEN
Guess what. Det är uppe & du läser det & det är jag. Alma Axén(har förövrigt namnsdag idag) hatar att duscha& blablabla människor i Afrika skulle typ dö för en dusch. AA. Det stack lite i bröstet på mig också.

Nu ska jag fan sova. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0