KAN INTE LUGNA NER MIG

Hej på er! Sitter här som på spänn. Är så jäkla orolig i hela kroppen och kan bara inte slappna av vilket känns lite jobbigt just nu. Har fått bra respons ifrån min debut ifrån radion iallfall! Blir glad av alla komplimanger! Så tack! Just nu är det biggest loser som gäller vilket är mitt favoritprogram för tillfället. Blir så inspirerad på något sätt, det gör mig att vilja bli personlig tränare alltså!

Nu ska jag försöka slappna av & bara fokusera på det positiva istället för att älta i problem som gör mig orolig. Till exempel är jag supernervös över att jag ska söka till Skänninge Lucia då uttagningen är imorgon. Men jag har beslutat att ge det ett försök.


Jag som tärna i förra årets skollucia tåget.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska fina du :)<3

2010-09-13 @ 20:54:09
Postat av: Anonym

det skadar ju inte att söka :D

2010-09-13 @ 21:36:00
Postat av: SV: jag

Nej precis. Måste ju ge det ett försök sen kvittar det ju egentligen om man kommer med eller inte ;)

Tack för erat stöd i vilket fall! KRAM på er!

2010-09-13 @ 22:20:06
URL: http://aalmaaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0