Mörkt inför Sveriges historia.

Att Sverige Demokraterna nu är med i riksdagen gör mig riktigt jävla skrämd. Skrämd över att vi stänger vårt land, vårt land som är så bra, stänger väggar & låter andra människor dö istället för att välkomna dem till ett ställe där de kan leva. Människor som inte kan leva i sin hemländer, kommer, om Sverige blir påverkade av SD, inte ha någonstans att ta vägen. Ska detta sluta med att alla länder tillslut inte tar in några invandrare & de istället tvingas leva på egen hand i ett land där svält, krig & mord sker dagligen. Tycker detta är så otroligt grymt!

Vad händer om 40 år när Sverige är i krig? Länderna runt omkring oss har inget att erbjuda för landets regering har bestämt att " Naej, ni kan nog ta & ruttna i erat eget land, dö" Blir så fullkomligt förbannad, för SD kanske framstår som ett parti som vill "ta hand om invandringspolitiken". Jag är en av de som genomskådar detta. Jag vill inte ha ett rasistiskt Sverige. Så jag hoppas för hela mitt hjärta att de andra partierna i riksdagen har vett i skallen & fortfarande tror på ett jämnställt Sverige, där man behandlar människor för personen i sig, INTE, inte för personens ursprung. PUNKT!

Kände att jag var tvungen att skriva av mig lite. För ni som inte är så intresserade av politik. Förlåt. Jag tycker dock att politik är intressant & hoppas verkligen att vi, ungdomar, nästa val, kan se till att Sverige inte blir ett rasitiskt land. Förutom detta, så har min dag varit bra. Är trött som ett as nu så bättre bloggning imorgon.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu överdriver du ju inte lite heller ?

är absolut ingen rasist, med det är faktiskt så att sd har ju inte gjort något än. plus att dom säger inte att dom inte vill ta in invandrare, utan dom säger att dom vill MINSKA lite. och med det tror ja att dom menar att det har blivit för mycket i vårt lilla land. svergie är inte så stort du vet,.

plus att om du kollar i svergies fängelse så är det 90% invandrare och resten svenskar. och i linköping och norrköping har det ju blivit nån ny "trend" att det är roligt att strypa tjejer. och gissa alla dom som har stypt tjejerna har vart invandrare.

iaf. tycker inte du ska överdriva så jävla mkt. för jag tror att du faktiskt inte kan så mkt om politik. och du verkar inte veta så mkt heller. så innan du snackar, försök att ta reda på saker.

och tänk såhär. det måsten ju finnas nått som har gjort att svenska folket vill ha med sd.

du är ung och dum

2010-09-21 @ 20:43:26
Postat av: Anonym

anonymjäääääääääkel, STÅ för din åsikt!!

2010-09-21 @ 23:26:40
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/
Postat av: Sv: till anonym

För det först har jag inte påstått att SD har gjort något ännu, utan har själv egna teorier om hur det kan bli, då till exempel Danmark är ett sådant land där ett "rasistiskt" parti röstades in & deras regering har påverkats av detta. Jag anser inte att att det har tagits in för mycket invandrare utan att Sverige inte har satsats tillräckligt mycket resurser för att ta hand om alla. Att sätta alla invandrare i samma område istället för att ta in invandrare runt om i hela landet tycker jag borde ändras. För det andra har jag heller aldrig påstått att jag vet mycket om politik så tycker att du, som nu skriver det här anonymt, kan sluta komma med falska anklagelser. Och du bara tror & tror, tror att jag inte vet mycket om politik, tror att SD gör si&så. Tycker faktiskt att du själv borde ta reda på lite mer innan du "snackar" & om du inte gillar det jag skriver så sluta läs. Min blogg, mina teorier & mina åsikter!

2010-09-22 @ 21:25:16
URL: http://aalmaaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0