17 news

Jag är beroende av försvarets hudsalva
Jag är en skolnörd, tiep
Jag har storlek 27/26 i jeans
Älskar twilight
Pratar bebisspråk typ jämt & garvar åt det, gjort sen sexan och nu går jag i nian. HAHA
Mitt rum är jämt stökig för jag städar nästan aldrig
Musik & bild är mina sämsta ämnen. Om jag ska vara ärlig så skrämmer vår musiklärare skiten ur mig
Jag äter p-piller
När jag är för mig själv så pratar jag engelska dialoger med mig själv
Idag filmade jag in på mobilen när jag sjöng
Jag har en dagbok, rosa, lurvig, nallepuh som
jag fortfarande skriver i ibland
Jag har typ läst alla böcker i mediateket - Merit!
Har inte ätit godis på en måndag IDAG
När Gustav(musiklärare) frågade vilken sorts musik man lyssnade på ville jag säga Miley Cyrus. Gjorde't inte. Robyn lät coolare.
När jag handlade på kort för första gången köpte jag en banan för 3kronor
Jag har mailat med Adam Alsing
Mina lärare läste min blogg & upptäckte att jag visst bloggade på mattelektionen. Vem failade mest? Att sitta och läsa sin elevs blogg eller att jag bloggade på lektion. MEN JAG ACCAR ALLA LÄSARE
Jag ogillar sverigedemokraterna starkt. Accepterar alla sorters människor om de är normala i skallen!


Nu ska jag sova fina ni. PUSS DÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0