P4

Ojoj. Nu ska ni få höra på rabalder! För att göra en lång historia kort: Jag kanske ska vara med i P4. Okeej..
kanske inte så kort då!

Jag är med i elevrådet på vår skola, vilket jag förövrigt tycker är riktigt roligt. Vi har introducerat för första gången i Trojenborgsskolans historia ett skolval. Vi(jag & Andreas) har därför mailat runt till media & vi har fått lite olika responser ifrån vissa. Men i vilket fall så har Lotta Karlsson, som hon heter, från Sveriges radio östergötland, kontaktat mig om att hon vill att ungdomar & i det här fallet vi, ska ha lite frågor till partiledare som de kommer att intervjua i deras radio.

Vi/jag kommer alltså att få ställa frågor i radio till Anders Borg(M) & Lars Ohly(V). Så hey people, speak out! För nu kan ni passa på att ställa frågor som jag sedan kan fråga poliktikerna. Jag för er talan så det är bara att kommentera så kanske jag får möjlighet att ställa just din fråga.


Men det här gillar vi lika mycket som varmkorv & förresten så är min hals bättre så det är dags för träning idag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0