SERIÖST KLAG

Har tränat. Älskar att träna, på riktigt! Annars då? Har haft en allmän "badday" så att säga. Sagt dumma saker i skolan, slarvat, har varit skitkass på att stava, skjutit fotbollen rakt åt skogen, snubblat över bollen. Rabbel. MEN då ska jag räkna upp alla bra saker idag då: inte ätit glass, kakor & diverse, varit hjälpsam, inte varit jätteful. AA men typ.

Jag är ful nu. Kännes som något hällt över en flaska olja över än & det aldrig går bort. Som att pattarna hänger vid knäna och röven är asbig som fyrahundra böcker på rad. Men annars då? Skriver skit på bloggen också. Men nu då, ANNARS DÅ!? Imorgon blir det tjejmys tillsammans med Emma vilket är välbehövligt.

Nu ska jag sluta klaga på mig själv & min faildag. Imorgon är det fredag. Lifet owns!

Har förresten funderat över det här med devote och fått en small amounts of kommentarer. Ni kan bättre sweets.
Jag stannar och kör blogg.se. Förresten så tror jag inte att det är en jävel som bryr sig men tack för att ni lägger er i mina dumma funderingar. Kram DÅ.


Apsnyggt

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan väl kommentera då!! bra blogg, läser den varje dag, söt är du med och har fina kläder. SÅ :D

2010-09-02 @ 20:43:05
Postat av: Anonym

jag kan väl kommentera då!! bra blogg, läser den varje dag, söt är du med och har fina kläder. SÅ :D

2010-09-02 @ 20:43:10
Postat av: jag

Hihi tack vad glad jag blir :D!

2010-09-02 @ 20:48:20
URL: http://aalmaaxen.blogg.se/
Postat av: Anonym

säger som den andra anonyme!

av av de bästa bloggarna jag läser, bra variation och ger mig inspiration :D

2010-09-02 @ 21:03:05
Postat av: Anonym

Ät pasta, det är gott =)

2010-09-02 @ 21:03:09
URL: http://www.kissies.se
Postat av: almaaa

Fan vad glad jag blir utav er idag! Ni räddar min faildag fina ni. PUSS

2010-09-02 @ 21:06:04
URL: http://aalmaaxen.blogg.se/
Postat av: Ann Onym

Även om du skriver en del konstiga saker, så är jag en hängiven läsare. Och det är verkligen jättefina bilder du lägger upp! De flesta i alla fall. Eller alla är fina förstås, åtmistone de på dig, men vissa gillar jag mindre än andra. Men du är sjukt söt alma. Jag menar det verkligen!



Sedan har jag ett litet tips. Du borde skriva lite mer om din pojkvän. Han verkar vara så trevlig och snäll. Egentligen borde du nog avsluta varje inlägg med 10-15 komplimanger till honom. Det vore trevligt.

Han är väldigt snygg också va, har jag hört?



Kram från Ann :)

2010-09-02 @ 21:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0