Skänninges lucia = NERVÖST

Jag gjorde det. Skakande, nervöst, svettigt, darrigt. But hey I did it.

Uttagningen började vid 12,00 & då fick vi en presentation av själva upplägget. Det blev sedan dags för att sjunga för Rakel & Deborah. Vid 14.00 vad i vilket fall uttagningarna klara & de som kom vidare kommer de att ringa till under kvällen. Jag är redan säker på att jag inte kommer med men det var ju värt ett försök, inte sant?

En jävla nervpärs vare iallafall.

Jag känner mig fortfarande väldigt nervös & typ stressad. Det gick till & med så långt att det var visst någon som åkte ner till träningen till fem när den visst var vid halv sju.. I d i o t


Kommentarer
Postat av: Anonym

det gick säkert jättebra :D

2010-09-14 @ 18:50:35
Postat av: Michaela

Det går säkert asbra :)

2010-09-14 @ 20:23:08
URL: http://anstadmichaela.blogg.se/
Postat av: Michaela

Det går säkert asbra :)

2010-09-14 @ 20:23:17
URL: http://anstadmichaela.blogg.se/
Postat av: Moster

Du hade ju inte behövt vara nervös - det gick ju töppen!!

2010-09-14 @ 21:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0