Stekkorv - kokt?

Hej och hallå där alla fina! Slutade skolan tidigt idag så nu är jag hemma. Förkylningen går inte åt rätt håll om man säger så, hoppas det inte blir värre iallafall. Just nu håller jag på att koka hotdogs?! Whatafuck!? Tänker ni men det är faktiskt gott. Det var Alfred & hans familj som lärde mig det att koka, stekkorv.
Ett tips till er som inte vill hålla på att steka i flottigt margarin.

Idag skulle det blivit fotbollsmatch för min del men det blev ändrade planer. Matchen var inställd så istället ska jag bara ta det lugnt, kanske blir det en rask promenad senare under dagen. Skulle vara skönt!


Jag gillar korv - haha!


Och mjölk såklart!

Nu ska jag läsa en bra engelskbok, Vampire Diaries.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0