Update dårå

Förlåt mina fina läsare för en urkass bloggdag. Tiden efter skolan har jag varit med Emma helt enkelt, vi har lagat mat, bakat cheesecake, varit på bio, hyrtfilm på hemmakväll & köpt ben&jerrys(premiär för mig). Nu passar vi på att uppdatera lite också så ni vet att vi lever. Snart är det dags att hoppa ner i mysdräkten men först ska vi väl bjuda på en dagens ifall tekniken är med oss som min lärare PerS*r brukar säga.

AND.... the teknik var med oss! Jippi.




Förjävla dålig bild kvalité. Sorry mates men bättre än inget. Right?
Jag har iallafall på mig följande: stickad tröja gina linne svea tights H&M
smycken gina & h&m samt converse.

MEN NU SKA JAG ROCKA ON!


Som Emma säger / PEACE OUT

Kommentarer
Postat av: davidzen

PEACE OUT älskade kusiiiiiin <3

2010-09-05 @ 01:58:28
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0