1 april

Åh. Tänkte att jag mådde bra när jag vaknade. Har sovit 12 timmar i rad fast jag sov en hel del igår. Sjukt?

Min pappa hade skrivit en lapp, det är rätt normalt för vi brukar jämnt skriva sötislappar i vår familj. Iallafall så stod det att pappa hade köpt en tårta till mig, lägg märke till att jag nyss vaknat, går direkt och kollar kylskåpet för jag tänkte "ameeeh är han skön eller" Där var ytterligare en lapp,

:APRIL APRIL DIN DUMMA SILL JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL, HIHI


Man ba. Jag suger. Vem skulle köpa en tårta till en människa som är magsjuk?
I vilket fall som helst så mår jag illa av rörelse och speciellt datortid. Fasiken. Så lägger mig igen nu. Fast jag kommer bli bra idag. Hatar att vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0