Är vi på igen?

Tänkte börja skriva igen. Kanske lite ytligt men också ibland orubbliga och helt oförstående texter som är till för mig. Vill ha minnen någonstans så jag kan ta en titt tillbaka ibland.
Början av april för mig var jobbig. Fylld med ångest, tankar, smärta. Gömde mig någonstans i ett skal och isolerades.
Nu, 20 April känns livet lite lättare. Har haft bra dagar på lovet med vänner och Alfred. Denna dag har varit lite upp och ner men förhoppningsvis är det toppen imorgon. Ångest eller ej??? Hmmmmmmm.
Den här tjejen. Min högra hand. Gör att min värld går ihop.

Kommentarer
Postat av: Gissa vem? :-)

Du ska ju till så trevliga människor ikväll så det är väl klart att den här dagen blir bra!!

Älskar dig!

2011-04-21 @ 12:33:13
Postat av: Anonym

ååh. JAG ÄLSKAR DIG, det vet du!!

2011-04-21 @ 17:04:16
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

:(

Boken "självkänsla nu!" av mia törnblom hjälpte mig lite... Svår att sträckläsa, men vissa kapitel var riktigt kloka...

2011-04-21 @ 18:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0