Favorit

Hur mycket kan man älskar Melissa horn? Orubbligt mycket. Fan.'

Långa nätter
Sen en tid tillbaka

Hur mycket kan man hata skolarbeten, just nu.. hm. Ganska mycket. bad fan here

Har någon konstig energi inom mig men orkar ändå bara lyfta fingrarna. Vill bara slänga ut håret över axlarna, låta tungan forma gapiga ord och springa runt bordet, runt jorden som en galning! Vill känna nyplockade jordgubbar sötma, regndroppar på min hy en varm sommarkväll och att en lycklig, salig helt ren känsla som bara omfamnar mitt hjärta.

Istället sitter jag här svettig, ful och ofräsch med en härlig blandning av illamående och ångest i magen. Testar och äta, vadå? glass. Spelar Melissa som vanligt. Känner mig lite seg men tror att jag ska ta en dusch och skölja av mig dåliga minnen. Skita i skolan och ALLT. Gå till Emma ikväll och umgås med fina vänner. Hoppas det går.


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig :)

2011-04-01 @ 17:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0