LIKE IT

Gillar mitt påsklov. Gillar vädret. Gillar människor. Dessutom ska jag ha en förjävla bra helg. Imorgon ska jag till lill Johanna( har jag drömt om det eller bestämde jag med någon om att kalla Johanna L för lill Johanna så man inte skulle förväxla henne med Johanna K ?????) Förmodligen drömt.

IAF

Ska dit med lite tjejer och fira hennes födelsedag, i tisdags fyllde hon. Grattis! På söndag ska jag till Emmsan och umgås med lite andra underbarisar och förhoppningsvis lite god mat, Final i halv åtta... OOOJJJOJJJJ
Imorgon ska jag och farsan köpa Iphone också. NIIICEE.
Ha det förjäkla härligt.

Kommentarer
Postat av: iziz

haha, du sa det till mig i bettan. men att vi skulle kalla johanna för lilljohanna, och johanna "k" johanna bara :D

2011-04-23 @ 02:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0