ÅNGEST

Melissa gör mig alltid så fundersam. Öppnar upp mitt sinne och låter mina tankar löpa fritt och bekymmersamt lätt sväva i, utanför, under och över, överallt. Känner att jag har kraften att resa mig från graven samtidigt som minsta rörelse får mig att falla ihop. Hur kan människan vara så förutsägbar, lömsk, smutsig och vacker, geniun och len?


Jag vill vara där, här och en mil utanför Spanien. Vill vara radikal, ärlig, hård, varm, ren, oförutsägbar. Jag vill motivera, förändra, inspirera. Ge och ge och ge igen. Vara trygg och säker.



Hur jävla svårt kan de vara?




Om Melissa hade svar på allt skulle jag nog förändra hela världen. Men säg mig. Hur fan är man perfekt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du inspirerar många människor!

2011-08-08 @ 21:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0