FAN, SCHEMA, JÄVEL

Känner att jag vill dö lite nu. Om man fyller i klass istället för elev så kommer "det riktiga schemat upp" vilket inte direkt gjorde min dag. 5 & en halv timmes matte i veckan. Jag gillar inte ens matte? Haha. 4 & en halv timmes kemi i veckan också. Har 3 timmars kemi på en dag?????? Det gillar jag ju iåförsig.



Slutar 16.00 två dagar.


Trots detta så att säga nederlag så känner jag mig ändå ganska glad. Vill ju ha en utmaning. Utmaningar. Sträva och uppnå mål. Det triggar lite inom mig & känslan att vilja, kämpa, streta sig till sina mål bara bubblar av välmående i mina ådror & ja, ja tackar och tar emot! Dessa känslor är väl underbara. Johorå.



Värst va seriös man blev. Är egentligen ganska rolig. Nu ska jag sova & ställa klockan för jag har ju så mycket att göra, t.ex. blinka, gå från sängen till köket, prata, titta och framförallt det här med att titta. Helst på något rektangulärt som gärna visar bild och utsändrar ljud.

Fan vad tönt ja är

AEJ men herrå rå

Kommentarer
Postat av: -

Det är ditt enskilda schema som gäller. Man är indelade i två grupper på t.ex. kemin nämligen, så ni har inte all tillsammans. Dessutom läser väll inte du tyska som det står på ditt klasschema? Lita alltid på ditt enskilda, det som stämmer bäst!

2011-08-18 @ 01:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0