HUR HÄNDE DETTA?

När någon säger band. När någon säger samma sorgsna melodi i 5 minuter. När någon säger Kent. Har jag grinat illa, höjt på ögonbrynen, ruskat på huvudet och slitit hårtussar från skallen och undrat likt ett frågetecken varför denna musik, på något sätt tilltalat, inspirerat, givit, berört och påverkat individer. HUR?!?

På något sätt har jag nu blivit denna rubbade människa och jag förstår nu att det är texterna som gör folk lyriska, vilda och galna över detta band. Texterna helt fullständigt självklara och ännu en gång är jag lite förälskad.


Fullkomligt avgudar Utan dina andetag - Lyssna och älska gott folk!

Kommentarer
Postat av: Moster

Tur att mamma och moster sjunger i kör så du får höra lite nya låtar :-)

2011-08-18 @ 13:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0