Man har alltid ett val

Är sådär fundersam idag och har så mycket tankar i huvudet att inte ens etttusen blad skulle räcka för att göra min hjärna klar & sådär skönt tanklös. Får skriva några få ord här i stället, lite osammanhängande och konstiga, har ju inte lust att blotta mig totalt. För det kan ju bli rätt otäckt.


Har i vilket fall funderat mycket på hur jag är som människa & hur jag uppfattas bland andra. Men framförallt hur jag vill vara. Jag vill vara en genuint genomtrevlig människa, fullkomligt ärlig & fullständigt och helt makalöst mig själv. oo det leder ju till - Vem fan är jag?



Har man något svar på det? Nja, kanske inte men från och med nu ska jag sträva efter att vara den jag vill vara. Och jag är ju redan ganska trevlig & ärlig men jag vill ju vara helt komplett och ?klockren? så jag har en del att jobba på.

& där

BAM


Slutade ältandet & jag inser ju också att mina analyser ibland blir lite överdriva så ska inte låta hjärnan spínna vidare med tankar som driver mig lite till vansinne utan självklart också bara va. Kan ju vara kul att prova på! Kändes ju som jag lämnade ut en hel del Alma där men jag vill ju komma ihåg hur jag tänkte just den 24 augusti 2011.

Imorgon ska vi förresten vara påskkärringar. KUL! och det, mina damer & herrar, var det enda ironiska i detta inlägg.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0