Min sommar - del 2

Var var vi, jo just det. 7 juli, allsång på sjölin men nu nu drar vi raskt vidare.



Emma fyllde 20 år och bjöd på feeest. Det var riktigt KUL. Minus bakluckan som gick sönder.

Spenderade några soliga dagar i stugan samt filmkväll hos Davidzon!



Söderköping med släkten, GLASS. Blev en kväll framför VM där jaa!!


Tränade och myste med mina tre!! OCH här klipps det hår och!! Värt att nämna, asgarvet då sofie dammsuger i 10 minuter efter på samma yta då det inte ens kom ngt hår på golvet!! Sov hos Emms också. BÄST

Varamon"festen" med Johanni & Lydia. Lååång promenad dit och sedan hamnade vi i ett litet minihouse!! kul ändå

Vi badade en sväng dagen efter vilket var nice

Här vare visst filmkväll hos mig med jaaa, Baksmällan 2. SPIKAT


Var och såg HP med ett gäng godingar, fettade oss på allstar & avslutade med glassmys hos Swartz



Var på fest i mjölet och har ett antal bilder som inte är bloggmatrial. SORRY




Hade mysutflykt med mormor & Eva. Kakbuffén i Vadstena samt loppishäng!!



Ännu en gång häng med mina 3 snygga!! hihi


Var på lager 157 med familia samt lite shopping på A6! NICE


22/7 skedde terrordådet i Norge så då sörjde man faktiskt.




Firade min födelsedag med fina släkten!!

Fyllde år och detta firades med typ mat! haha FAST den var god


Några mysdagar i stugan. Sola & bada. Läsa. Toppless bad. Picknick i vadstena. Kräftskiva och kvällsdop. Riktigt bra dagar!!

Verkar faktiskt som att det helt enkelt får bli en del 3 också. OJ!

Nästan bästa delen av sommaren. SÅ BRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0