Min sommar - del 3





Glassmys med bästa sedan kekade vi sallad och bara VAR.


Spelade minigolf med sis & daddy. Kom tvåaa!! WOWOWOO



Fruktsallad och mys med mina tre, again. Väldigt bra kväll.




Skänninge marknad kom och gick. Hade två bra dagar!! Gick med S & E en sväng på onsdagen. En sväng med Johanni. Och hade en asgarvande kväll på tivolit med ett gäng bra människor. Började torsdagen med att dra en runda tillsammans med Vicis & Emms. Avslutade kvällen med mina 3 och ALLA. höhö


Bodde hos denna brud över en helg och hade SJUKT roligt!!



Har inte så många bilder från den helgen men har en lista över alla goodies i arkivet så det får duga!! Vare bästa helgen elle? Kanske. Hade ju träningsdag på lördagen också. Värt att nämna.


Åkte lite longboard en kväll merråå!!


Fikade med gänget & fyndade på loppis!!

Fyndade bland annat denna blåa sköningen på loppis!!


Myste en dag med Emmsan i linköping!! Hängde med Johanni på kvällen med!!



Hade en väääldigt mysig kväll med E&S.

& då vare typ nutid rå. Haft en UNDERBAR sommar fuktiskt. Sånt som inte nämns är ju att jag har tränat väldigt mycket också, många intervaller med mina 3. Haft tråkigt, SÅKLART.


Sommar är ju faktiskt inte slut. "Festival" i linköping i helgen, rixfm bland annat, dit ska man jue! Men dessa inlägg får faktiskt avrunda sommaren 2011. Tack alla ni som gjort den här sommaren. KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!

2011-08-16 @ 22:02:54
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0