Min sommar - del 1


Första och enda tältningen i sommar tillsammans med Lusse.


Picknick med E & L. Det var kallt men mysigt!!

Resturangkäk tillsammans med familj plus en moster plus mors far&mor


Sjöng lite med Lusse :) Nationaldagen



Nians bal. En sjukt rolig kväll med underbara människor!!

Slutade nian. Sjöng på vagnen, grät, skrattade, fick betyg, GRÄT & sedan tagga fest!

Såhär snygga var vi!!


Någongång här emellan hade jag en tjejkväll hos mig och hängde en del hos Johannii!!

Hade en inte alltför trevligt midsommar. Var i kolstad som vanligt och mös. Drog till snoffs och grillade med Lydia. Sen mjölby. Sen hem. Haha.

Hade en asrolig avslutning med laget. Grillade och spelade fotbollstennis!!

Var med Johanni, vi drog till Mattis och var där med folk. Det var kul kommer jag ihåg! :)

Var hos Isabel med tjejerna och sjööng och mööös

Sjöng på ett ålderdomshem och avslutade kvällen med grill och bad på vinberga tillsammans med fina vänner! Nattpromenad också!! Här jobbade jag också. På kolonigatan.


Sallad med Emmaaa




Allsångskväll på sjölingården!!

En väldigt bra första del av sommaren!!
Andra delen kommer ikväll för snart hämtar soffan mig så ska vi umgås lite innan det är dags för fotbollsträning. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0