SÅ FÅR MAN DET MAN VILL

Ligger här i min säng och mina tankar ligger i sommar 2012. Haft en väldigt bra sommar i år och Min sommar - del 3 kommer imorgon. MEN

Drömmer lite om festivaler. Emmabodafestivalen, Peace&love, dog lite när jag såg att Melissa spelar där. Hur fett vore det inte. Annars går drömmarna i värmens tecken. Klart att vi pratar om en resa här vaa!!

Problemet är väl att man får råna en bank också. Måste väl skaffa ett jobb dårå vaa!!! Kan ju lika gärna dra målen för hösten nu när jag redan avslutat sommaren fast det fortfarande är lov. Skitsamma. Det är kallt.

Mål - hösten 2011

- Skaffa ett jobb
- Satsa på skolan
- Sluta äta socker
- Vara fri, öppen & villig. HAHA. det där lät fel. Men jag menar mer att man ska vara vågad och god?? aa


och där tog det typ stopp. Uppdaterar listan mer när jag kan tänka klart. Imorgon ska jag iallafall äta frukost. YES. Fan vilken rolig dag!!! Frukost. Jävlar vad fett. Nej men ska IALLAFALL till Motala.

Bilder måste man ha också. Annars är man tydligen sämst.

Vill man ju inte vara


Kom på ett nytt "mål". Laga den här jackan. Jag är sämst.

HERRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0