Hej alla barn de är jul

Här har man varit inaktiv. Fyskam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eller så var det inte dä. Hur som helst måste jag väl inflika att jag har det rätt bra. Alldeles utmärkt. Utan att överdriva, för det mina kära vänner, det kallas skryt och sånt gillar vi varken här eller där. Okejrå kan väl skryta lite.

1. jullov<3
2. klarade matteprovet
3. ska väl åka till sälen
4. har världens finaste människor runt om mig


Nu hatar ni mig. Skönt. Då känner man iallafall något. Nej eller Ja. Blä eller puss. Älskar sånt. Det gör Alice också. Många gör det.

I helgen körde vi julklappspel hos Sofie. Vi skrek och hetsade och skrattade och fnissade och skrek igen. Konstant i 1,5 timme. Sen blev vi lugna. Jag och Emma började skratta åt saker som ingen annan tycker är kul. Lydia va arg och dryg. Sofie var sur. Himla härligt var det. Det slutade i vanlig ordning om att allt handlade om Sofies bröst och sen åkte vi hem. Det var kul.


Vi gav ett stort paket till Sofie. Fnissade ihjäl

Sofie älskar chips. Paketet innehöll chips.

Nu ska jag ta och skriva klart min idrott. Sova och upptäcka att imorn är sista riktiga skoldagen. Känns finare än fint. Hejs

Kommentarer
Postat av: cousin

HAHAHHA, så jäkla klockren summering av Fredagen. VÅR HUMOR ÄGER. Looove U <3

2011-12-20 @ 21:57:40
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0