säger inte gottnyttår

Jag hade bra dagar i kläppen. Kort sammanfattning. Härligt. Mycket bra jobbat ALMA!! Idag är det nyår, aftonsåklart, och jag ska äntligen få träffa mina kåmpisar som jag längtat efter så dant!! Annarz daa? Har jag ett nyårlöfte. Mer ett vad. Va nyttigare än Albinot i januari. Kommer väl gå så jäfla bra? Japp. räkna med det

Just nu sjunger jag svinhögt till klassiker som "someone like you" "who you are" Perfekta toner ekar på hattorp. Vem bryr sig? Mamma :) Kollar klipp från glee. Gotta love it.


aeej. o så har jag inga bilder. Smile


Emmas blogg kan man alltid lita på. aejmen! Ska till denna blåsta östgöten snart. träffa mina finisar också.

hejdå ses 2012

haha måste bara säga att jag älskar cicci fors. hon är min idol fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0