HAPPY/SAD

ÅHHHH
Hugger lite i magen när Emma skriver att vi har första träningsmatchen redan nästa helg. Troligen kommer jag inte kunna vara med och det känns rent ut sagt piss. Men det är ju bara träning, SÅ därför ska jag göra ljumskeprogrammet nu och fira som in i helvete att det är lov nu. Fredagen räknas knappast.
Har fått reda på Soffans meny också. (Tacck lydde) Lät smarrrigt!
Såhär arg kan man vara ibland. Typ idag då jag gått runt och svettats för det är så J*fla varmt!
Såhär jäkla glad kan man vara annars. Är glad för min pappas skull idag & lite min OCH jätteglad att jag ska få träffa Deborah och Rakel på torsdag. Saknar dom massaaaaa passa!!
Nu: Ljumskar
Sen: CHILL

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer att repa dig, du måste. FÖR FAN! behöver en till skrikande energisk jäkel än mig på planen ;)

2011-02-17 @ 18:08:02
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0