Krånlig

Min statistik går verkligen upp och ner. Här är några saker jag tänkt på och vill att ni ska veta. Gillar punktform så kör på det.
- Legend of the seeker är sjukt bra, titta på det vettja. tv6 eller internet.
- Om du inte vill äta sötsaker men hela huset kryllar av det, be mammsen gömma det
- Känner du att nästa vecka kommer suga förjävla massa pe*is, ta då en söndag med shopping istället för massa ångestfyllt plugg
- Är du orolig över nationella proven, så behöver du inte vara det. Okej den var sämst. Men skolan är inte hela livet, om du väljer att kraven och ångesten ska vara det enda som du kommer ihåg från högstadiet fine. Men du kan välja att komma ihåg den tiden som roooolig. Skärp dig(mig)
- Känner du som jag, att ALLTING, handlar om vikt & hälsa just nu så räck upp handen, skriv en kommentar & skicka ett stort fuck you till alla som hetsar!
- Känner just du att just jag ska sluta med detta så skrik ja tack.
- JA TACK.
AAAA MEN OKEJRÅ
Hejdå!
Just de. Vill skriva en sak till. Samtidigt som jag bara vill hålla för öronen, blunda och bara spy på allt om hälsa ditt&datt så blir man ändå påverkad. Nyårs hetsen. Roligt det var att ja skrev först typ: undvik sötisakertips & sen bara fan hata det! Okej ja är velig och trött ja suger. Ska inte skriva mer om sånt. Blir också en sånn person. Jag tränar så och si, fan vad gött åhh ja lever på bebismat. NAEEEJ. Våga va normal.
Vill köpa ett par av dessa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0