Nyårslöfte

Egentligen skulle jag väl inte ha ett nyårslöfte. Min motivation låg på noll och det enda jag hade lust med var att ligga i sängen & pilla röv och käka chips typ. Nej men igår kväll vände det hela. Efter lite för mycket fet mat och andra sorters onyttigheter började min magvärk igen. Det är bra nu förfan. Trött på att aldrig äta när man ska äta, gå och småäta, få magkatarr och ligga och tjuta för att det gör så ont!

Nu ska jag börja äta regelbundet. Framförallt ska jag fokusera på frukosten. Fullkomligt proppa i mig, för då hörreni ska tydligen mina problem gå upp i rök. Hoppas på det också. Alla andra onyttigheter det lägger vi på lördagar. Nu när vi ändå snackar hälsa så kan jag nog konstatera att träningen fungerar som den är. Älskar att träna så det är lugnt på den fronten.

Börjar nu med en lång powerwalk tillsammans med Emma samt ett styrkeprogram för att få gång mina ljumskar igen. Hoppas ni också har några ambitioner för nu JÄVLAR KÖR VI!!!


Kommentarer
Postat av: ems

Japp, där har vi målbilden för 2011, MOHAHA! Let`s fucking begin!!

2011-01-02 @ 16:03:05
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0