SÖT TJEJ


Har ni testat bodyrock.tv som jag tipsade om? Gör det! Det är nyttig och faktiskt ganska roligt. Något annat roligt? Finns det något? Svar: Ja

  • Dagens sovmorgon till halv elva
  • Kvällens fotbollsträning
  • Dagens 8 ätna mackor. FYYFAAN VAD GODA!! ( Blivit beroende)


Tillslut vill jag avsluta mitt kortfattande inlägg om min händelserika dag, genom en skål. Skål för livet, helvetet och för att någon under morgondagen ger mig kraft till att klara ett matteprov. Nej vi drar till med att alla som har ett jobbigt prov imorn får kraft. Varsegod. ( Åhhh tack sötisälskis)


Ska se X-men med min pappa vid 21.00, innan, gå igenom matten. (kommer inte göra det) (lat)

Jag är seriös med allt jag gör här i livet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0