FAN, jag är rolig

Johanna tycker jag är rolig, andra tycker jag är skum. Emma tycker jag är mig själv<3 kärlek. Idag ville jag först äta, sen aldrig mer äta, sen gråta och skrika. Nu är det fullt ös medvetslös. Jag är nog konstig. Men hur fan ska man vara då? Du skrattar ihjäl dig och pratar, gud vad hon vill ha uppmärksamhet, du är tyst och arg, fan vilken BIATCH, allmänt pratglad jamen då är man för normal. Livet är tufft och jag vet inte vem jag är riktigt, har för tillfället ingen balans, antingen 100 eller nada.



IN YOU FACE

Kommentarer
Postat av: Johanna

Precis, du är dig själv! Bra sagt av Emma!!!



Det är ingen som sagt att du inte ska vara det ;) <3

2011-07-07 @ 11:51:55
URL: http://johannaaalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0