FÖRVÄNTA DIG INGET

Idag skriver jag blogg, det var längesedan. OCH ska vara ärlig från början och säga att detta beror på själviska orsaker. Jag vill helt enkelt minnas dom dagarna då jag deppade i min ensamhet, då jag skrattade ihjäl mig tillsammans med vänner, då den där olyckan hände i skänninge, då man skakade rumpa tills gryningen, då....  ni fattar!

Just idag känner jag mig konstig. Men det är inte ovanligt. Glad och skrattig och fundersam. Ska berätta om mig helg nu. Det är helg för jag jobbar och helger är roliga. I fredags kom Johanna till mig, hon är en rar flickstackare! Vi drog sedan till Mattis och umgicks med vänner. Jag var störd och det var kul. IGÅR då!!! Barnvakt åt Agnes, först kom Oscar, Sen Lydia, Oscar drog, Emma kom, sedan kom Soffan och Hannes. Vi skrattade. Det var kul.



Idag ska jag ??jogga?? och sedan till Isabel tillsammans med några filurer.



Jag & Johanna innan avslutningsfesten.....

Kommentarer
Postat av: Johanna

rolig du är!! :) <3

2011-07-05 @ 18:31:03
URL: http://johannaaalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0