LOVE LOVE LOVE

Ligger här med tusen kläder, fryser ändå, ska snart duscha i varmt, jättevarmt, vatten. Är lite ledsen nu för min skada påverkar mig så mycket och begränsar mig. Hatar att behöva anpassa mitt liv efter det istället för att göra vad jag vill! ÅH
Är fortfarande nöjd med håret. Gått några timmar så förhoppningsvis håller belåtenheten längre än så. Har fått många komplimanger, det värmer gött i kistan!! RARA är ni!
Imorgon kommer bli en tuff dag, med bakning och fort som tusan till Lydia. Kommer säkert bli jättelugnt ändå, har en tendens att stressa upp mig lite alltför mycket!!
Satt och prata med frissan idag om att jag hade så bra kontakt med mina kusiner. Hon hade inte det och hon var uppriktigt ledsen över det. Så för andra kvällen i rad blir det en lite snyftare om min tacksamhet för mina kussar. Som är bäääst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

NAW. gulle. gullebilder. gullekusin. Du vet ju att du är fett bäst!

2011-03-02 @ 21:42:00
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0