en dag sådär

Igår omgavs jag av en sådan kärlek. Mina fina vänner. Attans vad bra dom är. Fanny som gör god mat till kräsna jag, Alice som föder mitt barn och J som bara ger och ger.

 

Jag och J gjorde linköpet. Det var bra. Finns två saker som är extraordinärt. Att vi älskar att fråga personer, alla som allt, ingen om ingenting. Fantastiskt. J provade dessutom klackskor på bikbok, behövs kanske inte sägas något mer.



Saker som jag funderat över på idag:


-    Varför J tar grädde i choklad när hon inte gillar grädde?

-    Varför J tar en kopp choklad när hon inte gillar det?

-    Varför äter man pizza och kebab, samt köper godis på en enda dag?

-    VARFÖR MITT FAKKING INTERNET INTE FUNGERAR

 

Herrå bitches.


Kommentarer
Postat av: J

tack för dagen, den var fin <3

2011-11-26 @ 23:48:42
URL: http://johanssonemmaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0