slyns and bitch

Ikväll tränade jag. Hade jävligt ont i ljumskfan. Hostar o sååå gör man ju fortfarande. Glad tjeja som alltid.

Ska jag berätta något som har varit underbart idag? alla nickar och svarar ja. Okej. När jag vaknade kände jag mig inte för död, bara lagom död. Kemi-provet är över. En glad Emma. Tom buss<3 allvarligt, making my days go around. När man står där, dösvettig, dötrött, döful, döäcklig och bara död, har mammsen tänt ljus och lagat mat. Kärleken slog mig rakt över käften och jävlar vad det kändes bra.




I helgen ska man fakka ur och bara äta massää. fet kossa.


Vattnet smakade extraordinärt idag. Det är också värt att nämna. herrå

Kommentarer
Postat av: J

e x t r a o r d i n ä r t <3

2011-11-24 @ 20:13:47
URL: http://johanssonemmaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0