vad h ä n d e

Upplevde förövrigt ett hallelujamoment today. Där satt jag och mina kåmpizar i skolans caffis. Lagom ensamma, trötta. Sura och fnittriga. Min blick scannar området. Får syn på något. Ögonen växte en decimeter, vatten överallt, skrik och allt sånt. Kaoz.
Vad ser man inte då? Jo. Såklart. Självklart. Där sitter min två fina vänner, skrattandes tillsammans. This never happens. Sofie har inte ett utbrott och Lydia tjuter inte. De är muntra. Mitt hjärta slutade slå. Är ni sjuka eller??


Nästa moment blir den dagen Sofie inte har toffsen.



allt för mig. ska man göra dagens matematik rå? nejnej älskade du.

Kommentarer
Postat av: Lydia

haha<3 eller hur. once in a life moment

2011-11-25 @ 08:22:42
URL: http://lydiaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0