Hittade motivationen att må bättre

Var hos Fanny igår med J. Emma alltså för de idioter som inte fattat det. Nää, inte idioter. Vi åt goda kakor, drack varmt kaffe i en såndär varm miljö och bara pratade om trams, allmänt fuffens, och viktigt tjöt. Det var förträffligt och jag !!kunde somna direkt!! derö.

Annars är livet som vanligt. Jag sitter tidigt en lördagmorgon och gör något viktigt. Min syster spelar "Jag hatar AIK" på högst volym och sjunger med i en precis lika hög stämma. GOSIG TJEJ.


Ikväll ska jag leva livet lite tillsammans med nya människor. Det är dock något vi gillar.




Kommentarer
Postat av: e m m a

Vad glad jag blir! somna är livet :D

2011-10-15 @ 11:19:33
URL: http://johanssonemmaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0