NU KÄNNS DET

Har haft en fin helg på så många sätt. Perfekt kan man säga.

Hade en fin kväll med 4 nyfunna vänner. Vi passar, som ett pussel där bitarna alltid faller på plats. Du kan vrida och vända, flytta och röra om. Det kvittar för på något sätt formas alltid en enhet. Jag blir alldeles sådär varm och mitt hjärta präglas av någon slags fullständighet och vänskap


På lördagen hade vi avslutning med laget på Boda borg. Min grupp vann, triumf. Skrattade lite tillsammans med släkten och flamsade med E & S på kvällen. Somnade gott.


Har skrivit på morgonen. Pratat sanna ord med mor & moster. Diskuterat med J. Snart ska jag smälla i mig en fet pizza utan samhetskval.

Mår bra.




Kommentarer
Postat av: emmaaa

vad fint du skriver alma<3 och pizzan är du värd hundra gånger om!

2011-10-09 @ 18:44:57
URL: http://johanssonemmaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0