DÖÖÖÖÖÖ

MÅSTE skriva av mig. Vill lägga mig raklång, rakt över golvet, skrika ut en rad BLÖADSFNASNFJNASZ<KNFDCSNAKJDNC<SNZKJCLNJZN<SCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCNJKSKNJASFJCKBASJKBVJCSBDJVBJKDSBVJKBD
NDVFXNZVJKBSD<JNBVLasmcAsäÖ,V
s>dV

ÄD<,SVÖ MDZLÖ<VN AÖLdsJkfVacs'<L
v*äcm;DSÄ'Vm,aös6JCV'ÄÖmaDS ÖVm aszävF
L;v öämzdb öäfdsmDSCVM SLacMÖLSVMLVMLDBS<ÖKLNMa*äsvm;ÖÄ*mdV *dzK*vms<SVÅV¨S
VPVÅNOA

LSVÖMK<SÖV MCCSÖAÄ'<Z,CŨSKMFVCÖ'S<*MVC Ö<X,ZCÄ'L1<s
¨

'fCl

'C,'ASÖMCVÄÖ <ZMCs>z*CÄKM'ESÅODJPGVA¨W
EK,FV
caS


& röv !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Fan. Hur jävla fucking roligt äre att sitta i en timme & räkna matte och få ALLA fucking fuck fuck fuck fel?????????????????????????????????????????????????????????????


Att titta på idol samtidigt är kanske ingen höjdare men FAN. FAN. Nu ska jag riva ut alla sidor jag kladdat, riva dom i tusen bitar, spotta & stampa. Djuuuupt andetag & sen köör man la igen. Får la börja man snask på vardagar om detta ska fungera. AAA..
<
br/>
Annars. bra.


Hej!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha, så bra!

2011-09-06 @ 16:28:39
URL: http://johanssonemmaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0