mmmmm

Hetsäter mackor, blandat med lite digge, lite glass, gurka, mjölk, skinka. Älskar mitt kök. Skrattar lite åt sånt som har skrattats åt under dagen, skrattar lite till på riktigt. Fnissar tillsammans med Alice. Någonstans där emellen vandrar fingrarna över tangentbordet och jag sådär vill bara skriva att min klass är helbra, stämningen är ?epic?. Fan förstörde min text med epic, fan. Epic.



Upptäckte att jag lagt min macka i mjöööölk. FAN. mjukäckel. (Åt den ändå). Bara lite notes till mig själv sådär, om jag läser detta den 8 maj 2015. Pluggat matte, fikat med tjejer(mys&jättenåttbraord) & tränat, så va ditt/mitt liv i veckan.



Ska väl läsa kemi nu.

Kommentarer
Postat av: felicia

snyggtjejjjja!!!!

2011-09-19 @ 11:26:08
URL: http://felicianyweliius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0