Något underligt

Det pågår något slags krig i mig nu och det gör ont. Idag är det så starkt att jag nästan kan greppa, fånga det som inte kan ses. Värker i bröstet. Känslan av att spy övertar. Vill bara skrika ut.




Gick ut och gick med Emma. Vi förmedlar, pratar, funderar, relaterar, inspirerar, ältar och ältar lite till. Meningen med livet är fortfarande oupptäckt men lite lättare är det ändå att andas nu. Vi har bara vällt ut information  och jag kan nästa känna syret smeka mina lungor. Tänk vad fina människor kan göra. Nu är klocka tio och här sitter jag, mitt på golvet i ett papperkaos, mina kinder är en aning blossade och jag njuter av sorlet från melissas ljuva stämma. Läser lite meningsfull text, skriver formlösa meningar.



Ska sluta vara så skum någongång. Kanske i ett annat liv.

¨
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte konstig, i så fall är jag lika störd (nehe) haha.



jag älskar dig.

2011-09-25 @ 22:23:13
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/
Postat av: Moster

Jag älskar er båda och känner igen mig i allt ni säger och gör... Kul att vissa saker går i arv!! Puss

2011-09-26 @ 14:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0