det finns cement att laga fasaden med

Är ganska deprimerad. Inte om jag skärper mig, tar mig samman och pressar undan allt som skaver. Men ack sa den lilla flickan, tittade ömt med sina tindrande ögon, vad händer om ångesten bränner sönder hela bröstet, hugger och sliter? Då tar du kakor. Det fick du inte. Då dör du. Skåja. KUWL

Pluggar ganska mycket som vanligt. Pressar och försöker nå resultat som jag egentligen inte bryr mig om, lögn. Intalar mig själv att man duger mer om man är lite snällare, lite smalare och lite perfekt. Precis som alla andra i detta jävla samhälle. GOTTA LOVE GOD


Sova. Träffa vänner. Känna omtanke. Festa. Åka skridskor. Skidor. Dansa. Köpa kläder för mammas pengar. Träna. Träffa släkt. Film. Glass. Seriemaraton. TWILIGHT, ska fan se twilight. SKA FAN SE breaKING DAWN. Loppis. Äta sallad med gänget. Pussa på syster. Träffa farmor. Fruktsallad. Road trip. Sakna.

Vad fan händer? Sportlov.


tjarå bitches
denna helg ägde. emma <3

Kommentarer
Postat av: J

twilight maraton med mig kanskekanskekanske? ditt beslut <3

2012-02-15 @ 21:33:59
URL: http://johanssonemmaaa.webblogg.se/
Postat av: your lover

Säg för fan inte ordet deprimerad när du har en kusin som är instängd i ett hus med kliande koppor. DET är att vara deprimerad. Och det är jag ens inte...



Men, du får njuta av sportlovet till fullo sen och bara vara, inte tänka, bara vara!



Den helgen: HJÄRTAT <3



LOVE U

2012-02-15 @ 23:08:56
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/
Postat av: A.L

Du är en av dom allra finaste människor jag vet så snälla älskade Alma lägg undan vissa tankar och fokusera på det som är bra och roligt. Livet är inte kul varje dag och det är jobbigt på många sätt ibland men för det mesta är det BRA och tom VÄLDIGT BRA. Livet går vidare utan MVG i allt... Älskar dig! Puss

2012-02-16 @ 08:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0