förkyld och ångestfri

Det var en dag. Bara sådär. Jag var så jävla sur, undrande vad som låg på lur. Vad? Nämen visst var det en liten(observera "liten") som på något sätt blottades, och totalt förintade, förkylningsjävel. En ond fot också. FANVADARGT.
Är ganska glad nu. Det finns många orsaker till det. Sen känner jag min onda hals igen och blir sur. Undras de om jag är velig är svaret ja, eller jag, fan samma sak, nä. OCH. NURÅ. Ladda och skjut.


Jag känner ändå att kemiprovet imorn kommer gå bra. Gullebarn kom med chokladbollar. Pappa bjöd fan på bea en onsdag och på lördag ska vi premiärgrilla.

Jobbigaste just nu, om man bortser från det som är så självklart, skolan, plugg, lärare, krav, samhället, LIVET, drev. typ. Är torra läppar. Blir liksom förstörd. Mina läppar äger annars.

Mina kompisar har gått med i MUF. Jag och Albin ska skapa pundarpartiet, eller det partiet som är emot alkolhol och allt sånt där som förstör dagens ungdom. Eller, jag och Agnes. Vi ska göra något fint för omvärlden. OCH PÅ SVERIGE. asså ja hatar inte ens sverige och nu, hehe, känner jag hur inlägget spårar.



vill ha en polo igen. haha nä. Poncho? aa.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-01 @ 12:05:42
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0