hej alla barn och töntar

Hej alla som älskar min blogg också!!! inga töntisar och barn där icke. Va visst inga lovers. Hoppsan. Fan. Fuckis. Ful. Fan. igen. Fantasi<3

Kan först och främst klargöra att det är lov för alla idioter som inte förstår det. Men lilla alma, världen består endast av sådanna där människor som bara tror på humanitet och jämställdhet. OCH SÅ VAR DET VISST INTE SÅ. För att avrunda skolpratet, tänker på de senaste 300 inläggen, kan jag också tala om följande, det går så jävla bra? Det finns en bokstav, A, tror den gillar mig. TACK RÅ <3


På svenskan idag skrev vi små korta meningar om sinnen. Jag beskrev smaken av snus. Och Laktrits. Ledde på något sätt till snusk och fyllor. Kan väl inte förstås någonstans. Ska läsa det för Albin. Han kan behöva höra att snus är äckligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hehe. gillardigendåeckel. massamerochmest

Denna dag går annars ut på att äta. Imorgon ska jag till fina Deborah med andra fina människor. Få lite extra tid med min saknade vän Johanna Lindén. Känslan i hjärtat och bröstet är fin. Hör du det J, tack för ditt motiverande inlägg. Du borde känna dig fin också.

Hade fina samtal med kusinerna idag också. Ni är fan guld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0