trorjaälskardig,säker

HejHEJHEJ bloggen

Jag tjatar alltid om saker, om och om igen. Idag föll jag för frukt. Jävla frukt. När jag kom hem fick jag det där jäfla äpplet och en apelsin. Skrev SKITSAMMA. Fuck. Så. Jag har tränat och sitter och äter makaroner. Är så jävla gott. hehehehe. mat.


Mitt liv går ut på att plugga. Carina tycker att jag pluggar för mycket. Hon är den enda läraren som säger så, andra, slit ut er tills ni dör. Tack Sven <3 O ett ytterligare tack till Lando. Lando som drog upp mig från golvet så jag sträckte axeln. Lando som idiotförklarar mig framför alla i klassen. Lando. Vilken man. AS. ASS. välj själv


Tog förövrigt nakenbilder på Emma förut. Kan la kanske kömma upp.


Nu ska jag göra något fint. Ringa Älbin och ge honom en puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag pratar inte med dig mer om du lägger upp dom

2012-02-06 @ 21:14:33
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/
Postat av: J såklart

Carina äger

2012-02-06 @ 23:06:25
Postat av: Linda

Idiotförklarar framför alla i klassen? När då?

2012-02-07 @ 20:06:37
URL: http://hertigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0