Hej igen

Bloggar ingenting längre. Synd tycker vissa, andra inte. Ungefär som att Svens katt dog. Så mycket bryrs det. AAokej ingen fattade det, svens kattis - VARSÅGOD MINA ÄLSKADE KLASSISAR FÖR JAG SKÄMTAR LITE OM SAKER SOM BARA NI FÖRSTÅR, VARSÅGODA!!

Så. Skönt. Går över till en annan mycket förekommande fråga. Annars då? Jomen herrejösses. Pluggas gör det. Matematik varje dag, går faktiskt bra. Har lite humörsvängningar, (Äter inget socker, ingenting, klarat 2 veckor) (Stolt) MEN. Har nästan känt mig som Linda i min klass. Är duktig, gör allt och lite till, tränar och bara bockar av allt med ett stort leende, INGET KAN STOPPA MIG FAN, ÄR GUD. Så kan det va. Eller så är det inte så. Välj själv, idiot.

Imorgon då. Helg<3 Fint. Ska hänga med hemma hos J, med Alice och Fanny. Vi ska laga mat, göra nyttig-sockerfri glass och se glee. Kan inte bli mer perfekt. Sen ska jag hänga lite med Älbino. Mycket, extraordinärt mysigt.


ANNARS DÅ GÅNGER TVÅ. Önskar vi Emma Davidzon en bra tripp till Sälen.


Hejdå <3 hatar er. INTE. skojade. hehe. LÖVE YA



Hurmångagångerkanmanläggauppsammabild??

Många tydligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKARDIGMESTJAGHARDETBÄST!!

2012-01-12 @ 22:33:11
Postat av: Linda

Haha!

2012-01-12 @ 23:07:14
URL: http://hertigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0