Jo men okejdå

Börjar sakta men säkert att känna min fingrar, ler på riktigt och löser upp orosmolnet som fyller hela mig. I fredags pallrade jag mig ut för cup, sedan har det bara blivit sänghäng inprincip. Albin :)

Känns tufft ändå. Att låta sig själv bli så pass påverkad, förlamad av krav. Uppgift efter uppgift, slängs rakt mot ansiktet, du trycks upp mot väggen, kniven mot strupen, allt är förlorat, ångesten övertygar och dominerar och där. Just i det ögonblicket låter du dig falla, du hoppar ner i kaninhålet men en önskan om att du aldrig mer hamnar där igen, ändå är du kvar. Kravlar i sorg, baddar såren med salt och det går åt helvete med allt.


MEN. På något sätt så får man väl börja leva ändå. Försöka skingra sina tankar och hitta sin väg framåt. Tar ett kliv bakåt för att finna modet att ta det som komma skall med stormsteg, kvicka steg mot världen.



Här kunde man visst le.

Kommentarer
Postat av: J

du är fin

2012-01-23 @ 16:22:06
Postat av: Mr X

jag håller med J, jej

2012-02-05 @ 22:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0